U organizaciji časopisa Top Serbian brands, koji postoji već 18 godina i izlazi jednom godišnje, krajem juna na više od 200 stranica, HBIS GROUP Serbia je imao tu čast da dobije prestižnu nagradu u kategoriji Korporativni brend – metali. Petu godinu zaredom za prethodnu kalendarsku godinu u 55 glavnih kategorija isključivo prema glasovima građana Srbije, a na osnovu nezavisne i objektivne ankete sprovedene krajem februara ove godine, na slučajnom uzorku velikog broja punoletnih građana Srbije u 16 najvećih gradova birali su se najbolji brendovi. Glavni kriterijumi za dobitnike nagrada su: poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost u poslovanju, poslovni rezultati. Za našu kompaniju, HBIS Serbia ovo je bitno priznanje jer je dodeljeno od strane građana, potrošača koji su najmerodavniji da prepoznaju kvalitet. Ova nagrada je došla kao posledica naše opredeljenosti na razvoj domaćeg tržišta i srpskog metalskog kompleksa.

 

   

U ovogodišnjoj akciji Najbolje iz Srbije 2017, koju je 13. put organizovala Privredna komora Srbije sa Ministarstvom trgovine, turizma i telekomunikacija, pod sloganom „Kako se na našem kaže BRAVO”, nominovano je više od 150 brendova, a prestižno priznanje ponela su 24 brenda. Na inicijativu sektora Marketing i planiranje aplicirali smo u kategoriji Najbolji izvoznik. Priznanja u akciji Najbolje iz Srbije, počev od 2004. godine ponelo je oko 340 dobitnika u različitim kategorijama, a od početkaakcije do danas nominovano je više od 1.850 brendova. Ovo priznanje je postalo merilo uspeha i tržišne prepoznatljivosti u Republici Srbiji. Organizatori smatraju da ova akcija podiže vidljivost domaćih brendova. Ovu nagradu smo primili baš u vreme kada HBIS GROUP Serbia obeležava dvogodišnjicu preuzimanja fabrike i za naspredstavlja još jednu vrstu nagrade za sav trud koji smo uložili kako bismo iz godine u godinu bili sve bolji. Priznanje “Najbolji izvoznik” godine u kategoriji velikih preduzeća veoma nam je značajno i motiviše nas da nastavimo sa dobrim rezultatima, da investiramo u našu budućnost i da budemo prepoznati kako na domaćem, tako i na inostranom tržištu.